Vakna klockan 5 på morgonen

Inbillade mig själv att jag skulle sova bra natten tills i dag då jag var skapligt trött när jag gick och la mig. Men icke då, vaknade första gången kl 2 och trodde att det inte var många minuter kvar innan larmet skulle ringa.
 
Lyckades somna om men vaknade sen pigg som en lärka kl 5 inbillandes att det åter bara var några minuter innan larmet skulle ring. Har legat och rävsovit i drygt 1½ timme tills larmet ringde då jag kände för att dö lite smått.
 
Förstår inte varför jag ska börja vakna kl 5 om morgnarna då jag ska upp och jobba förmiddagspassen för. Men men solen är ju framme så det är ju alltid något positivt.
 
Har nyss käkat frukost och tittat på tecknade scooby doo, jag blir nog aldrig för gammal för att titta på det haha. Nej nu ska jag borsta tänderna och sen blir det att styra bilen mot jobbet.
 
Trevlig söndag på er!
/M

Ditt ord
Postat av: malin

härligt att vakna tidigt ändå :) ganska skönt att ha en ensamstund o kika på datan, läsa, ta en promenad eller vad som helst :) hoppas arbetspasset går bra idag :) scooby doo var sjukt längesedan jag såg. tankade själv ner några favoriter igår.. bl.a djungel george och wallace and gromit ^^

2013-05-26 @ 11:08:58
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0