Zzzz...

I går efter jobbet åktejag direkt ut till sköldinge och svärföräldrarna. Vi grillade hamburgare och korv till middag, det smakade super gott med grillade hamburgare.
 
Tittade på teve en stund när vi kom hem men vid 22 tiden så kröp jag ner i sängen då ögonen stod i kors efter en hel dag med fullt upp. 
 
I dag känner jag mig inte så super pigg även fast jag gick och la mig tidigt i går. Vädret ser inte heller så roligt ut, grå blåa moln på himlen.
 
Hoppas denna dagen går snabbt för den ända jag vill göra är att krypa ner i sängen gäsp.
/M
 
 

Ditt ord
Postat av: Betty Bones

Åhh vad gott med grillade hamburgare :( Vill också ha!

Sv: Hehe jag fick liksom aldrig tid över att titta på den.. :c

2013-05-12 @ 14:55:49
URL: http://bettybones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0