Äntligen helg!

Himmel vad skönt det är med helg, den har varit efterlängtad! Min envisa hosta har gjort att det har blivit få timmars sömn under nätterna. 
 
Det känns i både kroppen och huvudet, kan meddela att jag var skapligt seg de sista timmarna på jobbet i dag. På vägen hem stannade vi till på ica för att handla lite till middagen. 
 
Fick bli hemmagjorda hamburgare i dag, perfekt fredagsmiddag enligt mig. Somnade i soffan en sväng sen, det var riktigt skönt. 
 
Ska titta klart på CSI sen funderar jag på ifall det kanske är dags att krypa ner i sängen tråkig som jag är. Det är ju en dag i morrn också.

Ditt ord
Postat av: Henrik Olsson

Det är härligt att somna i soffan en stund! :)

2013-11-23 @ 09:18:40
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0