Dimmigt värre

Var inne och jobbade hos en ny tandläkare (åtminstonde för mig) och det gick kanon. Dagen gick bitvis fort och bitvis sakta. 
 
Vid två tiden var jag skapligt seg men efter fikat så var det bara att ladda om och köra järnet. Vart raka vägen hem sen och fixa middag. 
 
Vilade i soffan en stund innan jag drog på träningskläderna och åkte till gymmet. Men måste erkänna att det var bra segt att ta sig iväg men jag lyckades. 
 
Tränade armar och bröst i dag, får bli ben och rumpa på lördag när jag ska dit igen. På vägen dit och hem så var det jätte dimmigt. Man visst inte om man skulle köra på helljus eller halvljus, lika dåligt sikt på vilket man än valde.
 
Nyduschan och slöar i soffan innan det blir sängen. Morgondagen kommer bli rikigt soft då jag bara jobbar fram till lunch.
 
Så här pigg var jag kl 14 på jobbet i dag

Ditt ord
Postat av: Sara

Det är så jobbigt att köra bil i dimma! Hatar det :(

2013-11-07 @ 10:34:19
URL: http://saralundins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0