En gråtrist söndag

Vaknade till en gråtrist söndag men efter att vi legat och dragit oss i sängen en stund så drog vi till gymmet. Gubben ställde sig på vägen där och det måste fan vara något fel på honom. Efter 1 månad utan träning och inte den bästa maten så hade han gått ner 4 kilo! 
 
Hur fan han bär sig åt vet jag inte, men nu ska han kämpa för att gå upp de där kilona han gått ner. Var tvungen att kolla vad jag själv vägde och 1,5 kilo hade jag gått ner. Trodde det skulle va tvärt om att det skulle stå plus några kilon men skönt att det inte gjorde det. 
 
Så nu ska jag försöka äta lite bättre och lägga in lite fler konditionspass så får vi hoppas på att något mer kilo kan rasa av mig. 
 
Annars så ska jag strax vika ihop lite tvätt, byta sängkläder, tvätta de gammla och skura toaletterna. Sånt tråkigt som är perfekt att göra en gråtrist söndag.

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0