Gäsp

Har varit seg till och från hela dagen på jobbet. Men arbetsdagen har gått fort endå vilket är skönt. Än bättre är att jag tar helg redan vid lunch i morrn, gött mos.
 
Det har blåst halv storm halva natten och större delen utav dagen. Vid ett tillfälle höll en utav enarna vid jobbet på att lägga sig dubbelvikt utav blåsten.  
 
Trött och inte alls sugen på mat när vi kom hem men svängde ihop lite köttfärssås med makaroner till middag. Somnade en stund i soffan förut när sambon var iväg till garaget, vart ju inte piggare när jag vaknade till för 1 timme sen. 
 
Jag fattar inte att man kan vara så trött hela tiden även fast jag sover bra på nätterna nu. Undra ifall det är bristen på d-vitaminer då solen är framme så mkt längre. Ska ta mig i kragen och börja med d-vitamin tabletterna och se ifall det blir någon skillnad. 
 
 

Ditt ord
Postat av: Emelie

Borde också ta och käka lite D-vitamin så jag blir lite piggare :)

Sv: tack desamma fina du! :)

2013-11-28 @ 21:05:41
URL: http://retroretroretro.blogg.se
Postat av: malin

hoppas du blir piggare :) vad skönt att du slutar så pass tidigt.. en annan ska röra sig mot jobbet om två timmar ^^ hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0