Hej å hå

Lite mer än halva arbetsveckan är gjord, så jävla gött! Jobbar bara halv dag i morrn och sen är det hel arbetsdag på fredagen innan jag tar helg. 
 
Denna dag har gått kanon även fast jag åter igen inte somnade förens vid 1 tiden pga av hostan. Ikväll ska jag prova att inte ta hostmedicin innan jag ska sova för de tidigare kvällarna så har jag märkt att jag hostar mer när jag har tagit den. 
 
Jaja vi får se om det blir någon skillnad, kan ju alltid hoppas. Men fram tills det är dags för lite skönhetssömn ska jag titta på teve. Ska även försöka tigga till mig lite fotmassage utav gubben. 

Ditt ord
Postat av: Anna Katana

Hoppas att det hjälper så du får sova.

2013-11-21 @ 17:52:38
URL: http://annakatana.devote.se
Postat av: Johannas Retro

Hoppas du får sova lite bättre och hostan går över!
Ha en bra fre gumman :)

2013-11-22 @ 08:54:46
URL: http://www.johannasretro.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0