Inte vilken söndag som helst

Det är söndag men inte vilken söndag som helst utan det är farsdag. Så grattis till min pappa och alla pappor runt om på er dag!
 
Jag startade min dag med ett rump och benpass på gymmet, det tog bra kan jag säga. De håller på att bygga ut gymmet, ska bli spännande att se hur det blir när allt är klart och på plats.
 
Handalde på vägen hem sen vart det lunch innan vi åkte bort och firade svärfar. Jag ifrade min far igår när jag var inne i stan. Hos svärföräldrarna bjöds det på både kaffe, tårta och bullar.
 
Gubben och jag har pysslat lite här hemma sen, han med pelletspannan. Själv möblerade jag om och hängde upp tavlor på kontoret nere i källarn. Har även tvättat så nu är det tomt i tvättkorgarna, äntligen. 
 
I morrn drar en ny vecka igång och jag hoppas den kommer gå fort för jag vill ha lördag. Jag och en tjejkompis ska åka till ullared så jag hoppas det "fina" vädret håller i sig så det är bra väglag när vi ska åka. 
 
 
 
 

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0