Rich bitch

Ja åtminstonde så var jag det för en stund i går innan det var dags att betala lite räkningar. Men ska inte klaga har bra med pengar kvar ändå. 
 
Tisdag i dag och det har varit en lugn dag på jobbet. Några utav kollegorna hade fyllt år så i dag bjöd de på goda mackor och biskvier till frukostfikat. Det satt fint i magen kan jag meddela. 
 
Har inte hänt något speciellt i dag utan vi har mest haft undersökningar och lagad lite hål på diverse patienter. Fixade middag när vi kom hem sen tog jag en liten tupplur i soffan då ögonlocken vägde bly. 
 
Kom ut från duschen för en liten stund sen, nu har jag kurat ner mig i soffan med en kopp té och ska titta på äntligen hemma. Gubben kommer väl snart hem från garaget så då blir det att mysa lite <3
 
 

Ditt ord
Postat av: Johannas Retro & Rockabilly

Mumsigt! Länken vid din kommentar fungerade först inte så trodde du hade gjort en ny blogg ^^

2013-11-26 @ 21:41:25
URL: http://johannasretro.blogg.se/
Postat av: malin

vad mysigt med frukoststund på jobbet. ni såg ut att vara en hel del i yrket :) visst är det kul att vara "rik" så länge de varar ^^ haha! från o med nästa månad så ska jag betala skulder med så de kommer liksom eka lagom i 3års tid ^^

Postat av: Sara

Gött att ha det lite bra ställt inför julen :D

2013-11-27 @ 14:18:19
URL: http://saralundins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0