Thank god it's friday

Förmiddagen kan beskrivas med ett ord - turbulent. Mer än så tänker jag inte gå in på det.

Spöregnade när jag skulle uträtta mina ärenden på stan. Men vem har dött utav lite regn.

Käkat sushi till lunch, smakade lite extra gott i dag. Nu blir det soffläge och vila bort huvudvärken. Thank god it's friday!




Ditt ord
Postat av: Malin

visst har denna vecka sprungit iväg?! galet.. sushi såg inte alls fel ut en dag som denna.. själv får man middagsgäster så vi tänkte bjuda på fläskfilé och potatis i ugn :) inte helt fel heller! skulle gå iväg och hämta ett paket nyss och nog kom regnet just när jag var ute allt.. den där korta biten och både hår & kläder droppade :( haha! nu skiner solen så fint igen.. önskar er en toppen helg!

Svar: ja jag tycker veckan har gått galet fort. Åh det lät riktigt smarrigt :) Hoppas ni får en toppen helg också! :)
Maddiie

Postat av: Anna Katana

Tack (:
Slipper jobba över på lördag för fick stanna och jobba natt nu istället. Inte jättekul med ett pass mellan 13-07, dessutom vaken natt. Men bara 5 timmar kvar nu.

Vad händer i helgen?

Svar: Nej men usch det lät inte skoj :/
I dag har jag varit på gymmet och tränat, rensat lite i trädgården annars har jag bara tagit det lugnt. I morrn blir det gymmet igen sen vet jag inte.
Maddiie

2013-11-02 @ 01:57:58
URL: http://annakatana.devote.se
Postat av: Emelie

Åh vad gott!

Tack snälla! :D

2013-11-02 @ 11:34:42
URL: http://retroretroretro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0