Fullt upp idag

Fy tusan vad trött jag var igår, kl 22 gav jag upp och gick o la mig.

I dag är det fullt upp. Slutar halv 1 så jag tänkte ta en sväng på stan, boka klipptid. Tror det får bli sushi till lunch i dag.

Ska hem till mamma, låna telefon och ringa några samtal. Sen ett besök på tippen och biltema.

Det ska handlas mat, hämta sambon då vi ska åka och titta på ny tvättmaskin.

Tror det kommer tidig säng gång ikväll igen haha.

Ditt ord
Postat av: Malin

hehe jo nog blir det att göra allt :) vad kul att du trivs.. såg bilden på instagram härom dagen ;) snyggt ju!

Svar: Tack:-) ska försöka lägga upp lite fler kortpå huset i helgen.
Maddiie

2013-10-11 @ 09:11:50
URL: http://fitnessmalley.blogspot.se/
Postat av: Fridan

Varför går du alltid hem till dina föräldrar och ringer? Har inte du eller din kille telefon?

Svar: Vi har inte fått vår hemtelefon än så när jag behöver ringa samtal till ex mitt elbolag och sådana ställen
där telefonkö förekommer får jag låna deras telefon då det blir billigare att
ringa ifrån än mobilen.
Maddiie

2013-10-11 @ 18:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0