Kaos måndag

Ja det är väl på ett ungefär så man skulle kunna beskriva min måndag som. Eller kaos är väl kanske fel ord men i dag på jobbet så lyckades vi nog tappa det mesta i golvet som låg på våra arbets brickor.
 
Det var allt från div instrument till nålar och som ramlade ur händerna på oss, nästa som om det låg en magnet på golvet och sög tag i det. 
 
Vi lyckades även bränna oss jag och min tandläkare i dag. Höll på med en protes i vax som vi skulle värma upp lite över en elds låga och poff så fattade tandläkarens handske eld men tack och lov bara vid tummen. 
 
Hon fick av sig handsken fort men hon brände sig på tummen så hon fick en blåsa och jag brände mig bara lite lätt när jag hjälpte henne. Trots det kaoset så kunde vi inget annat än att skratta åt det för vi hade ändå en himla kul dag.
 
Är skapligt seg i både kropp och knopp men ska kolla CSI först innan jag kan gå och lägga mig då det var fortsättning följer från förra veckan. 
 
 
 
skapligt trött efter en dag med kaos 

Ditt ord
Postat av: Jennyh

Fin =)

2013-10-22 @ 16:20:33
URL: http://jennyh.se
Postat av: anna

snygg!!!

2013-11-03 @ 18:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0