Mörkare tider

Kom nyss upp från tvättstugan där jag har roat mig med att hänga lite tvätt. Försöker fortfarande komma ikapp med mina tvätthögar. Får nog ta och köra en maskin tvätt varje kväll för att hinna beta av högen snabbt.
 
Vad ljust det var i morse när vi gick upp, man kände sig mkt piggare. Dock så vände det, efter några timmar på jobbet så smög sig tröttheten över en i samma takt som det blev mörkare och mörkare ute.
 
Det var bäcksvart ute när jag åkte ifrån jobbet lite innan kl 17. Hämtade upp sambon på jobbet sen vart det raka vägen till hälsogymet för att förnya gymkortet. Så nu är det bara att tuta och köra på gymmet igen, premiär passet efter ca 1 månads vila blir på onsdagkväll.
 
Nu så har vi myst ner oss i soffan, lyssnar på regnet som faller utanför fönstret. Ska kolla på CSI kl 21 sen blir det nog att krypa ner i sängen för en god natts sömn.
 
 

Ditt ord
Postat av: Malin

visst har det gått och blivit mörkt om kvällarna?! man blir alldeles slö när mörkret träder fram.. mysigt på sitt sätt med dock. hör ju trots allt hösten till :) hur känns det med jobbet? :) kommit in dig nu? :) skönt att komma igång på gymmet igen :)

Postat av: Luìza Lolita

bli också trött när det mörknar, vet ej varför

2013-10-29 @ 19:01:58
URL: http://luizalolita.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0