Är det nu jag ska säga god morgon men en käck röst

Önskar jag var så pigg men nej då, jag är mer i något sort zombie tillstånd. Ja då minus det där att vilja äta upp någon.
 
Frukosten fick bli en nektari då matlusten inte vill infinna sig. Tur att vi på jobbet brukar käka en second breakfast som hobbitarna i sagan om ringen.
 
Ha en fin fredag allesammans! Har ni något skoj inplanerat? :)
 
 

Ditt ord
Postat av: irma




Hej!
kika gärna in på min blogg om frisör livet. Här kan du läsa om allt ifrån hårvårds tips och produkter till härliga höstuppsättningar och nya trender!

Välkommen!

Svar: Super fin och trevlig blogg! Den kommer jag absolut kika in på flera gånger :)
Maddiie

2013-09-27 @ 07:26:07
URL: http://granboms.blogg.se
Postat av: malin

jaa det är ju inte alltför roligt att gå ut i kylan heller :P burr! vad kul att ni fått tillgång att kunna komma in i huset redan iallafall.. bara känslan att gå in i SITT EGET hus :D vill också flytta ^^ haaha

2013-09-27 @ 07:39:12
URL: http://fitnessmalin.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0