Näsa bortskänkes!

Jag är villig att skänka bort min näsa för nu har jag ledsnat på den. Större delen av dagen har spenderats med att springa fram och till baka till toalett för att snyta mig. Hur mkt snor kan en näsa producera?!
Jag har tappat räkningen på hur många gånger jag har snytit mig bara i dag! Så snälla näsa sluta rinna annars skänker jag bort dig.

För övrigt mår jag varken bättre eller sämre men hoppas innerligt på att må bättre i morrn. Dagen till ära har jag proppat kroppen full med en massa vatten vilket gjort att jag har kissat som en dåre. Frukt och c-vitamins tablett har jag även stoppat i mig och så klart lite marängsviss, bra för själen vett ni ;)

Nej vet ni vad jag ska roa mig med nu..det jag har roat mig större delen av dagen med, att snyta mig.



Ditt ord
Postat av: Doris

Usch då, stackare! :( krya på dig <3

2013-09-16 @ 21:19:49
URL: http://pilsnerdoris.blogg.se
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Usch, det är jobbigt när näsan inte vill sluta rinna!!

2013-09-17 @ 09:09:47
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0