Skönhetssömn och rinnande näsa går inte ihop

Någon skönhetssömn vart det inte under natten men min rinnande näsa. Inte var det mkt sömn för gubben heller så fick ligga och lyssna på mig.
 
Stackaren såg helt förstörd ut när han åkte iväg till jobbet i morse, själv lyckades jag somna och sov som en stock i 2 timmar. Rinner näsan lika mkt i kväll så blir det soffan för min del så han får lite sömn. Det kommer bli super när vi flyttar för då kommer vi ha ett gästrum som man kan lägga sig i när man blir sjuk.
 
Tog mig hem till mina föräldrar för att låna deras telefon men promenaden dit kändes låång då bor de ända 300 mk ifrån oss. Ringde och bokat in både massage och pedikyr till mig själv som jag ska på om ca 3 veckor. Ville inte ta det tidigare med tanke på att vi flyttar nästa helt och det känns ju mer värt att gå på något sådant efter flytten.
 
Har handlat, käkat lunch och nu ska jag gör i soffan en stund innan jag ska försöka ta tag i disken samt förbereda middagen.
 
 
 
 

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0