Slut som artist

Ja lite så kände jag när jag kravla mig ur sängen i morse. Gick och la mig med hvudvärk och vaknade med skiten. Men det sak jag nog råda bot på med några glas vatten och en alvedon.
 
Solen är framme vilket alltid är välkommet speciellt när man ska åka iväg och jobba, det blir lite lättare på något vis. Hoppas det håller i sig hela dagen så vi kanske kan ta en skön promenad på jobbet och få frisk luft.
 
Nej nu ska jag fixa till mig, sminka mig så man ser lite piggare ut än vad man känner sig. Ibland så är det inte så tokigt med smink haha.
 
 

Ditt ord
Postat av: Louisea

Visst känns det lättare att jobba när det är fint väder, fast det borde ju vara tvärt om. Att blir glad när det är dåligt väder och man jobbar, för då slipper man missa det fina vädret ;P

2013-09-05 @ 21:52:59
URL: http://louiisea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0