Inte skrivit på några dagar

Det har varit tyst här i några dagar men det är för att jag har haft fullt upp och sen varit så trött på kvällarna. 
 
Dagarna har bestått utav jobb, i torsdagskväll var vi hemma hos svärföräldrarna och installerade vår gamla teve. Fikade och käkade super goda kanelbullar innan vi åkte hem. 
 
I går var det jobb hela dagen sen på kvällen så hade vi påskfest på jobbet. Det började med en välkomstdrink följt utav lite ägg jakt och sen en god påskbuffé. Vid 21 tiden gav jag upp för då började jag känna mig lite trött och sliten. Sambon kom och hämtade mig samt var så snäll och körde hem en utav mina kollegor som bodde på vägen mot sköldinge. 
 
I dag har vi varit upp på skobes, fixade papper och la in en beställning på en ny bil. Så i juli någon gång kommer vår nya focus hem. 
 
Nu blir det att städa lite medans gubben är i garaget sen när han kommer hem blir det norrköping för köp av bla en gräsklippare. 
 
 

Ditt ord
Postat av: Anna Katana

Kul på med påskfest, tråkigt att tröttheten slog till bara.
Spännande med ny bil också (:

2014-04-13 @ 07:41:31
URL: http://annakatana.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0