Not enough time!

Fredag och det var en lång arbetsdag som stod på schmat men den flög fram oerhört snabbt och smidigt. Vart räkstubbe till middag, dock i min ensamhet. Sambon var och är i garaget, jobbar för fullt med att lacka klart bilen. 
 
Har hunnit baka en kladdkaka samt lackat mitt lilla pyssel projekt jag har på g. Vi var iväg och blästrade det i verkstaden i går, riktigt skoj. En matlista för månaden som kommer har jag lyckats knåpa ihop. 
 
Nu ska jag strax packa ihop sakerna vi ska ha med oss när vi åker till kumla i morrn för att träffa våra fina vänner. Innan vi landar hemma hos de så blir det lite shopping i marieberg gallerian. 
 
Känner att jag har tusen saker jag skulle behöva göra som träna, städa, tvätta, fixa i trädgården, få lite kvalitets tid med mitt hjärta. Hitta någon som kan hjälpa oss ta ner de där granarna, har lite små lull som ska fixas i huset, träffa vänner samt jobba. 
 
Det känns som tiden inte riktigt räcker till, skulle behöva fler timmar på dygnet samt fler dagar i veckan för att känna att man hinner med allt. Att åka bort några dagar, bo på typ ett spa hotell vore inte helt fel. 
 
 

Ditt ord
Postat av: Henrik Olsson

Ja, några fler timmar per dygn hade inte skadat!

2014-04-26 @ 07:48:45
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Louise

Känner också att tiden inte räcker till. De senaste veckorna har jag knappt haft tid att öppna datorn på kvällarna. Vissa perioder är det ju så. Speciellt på våren, då blir det alltid mycket att göra :P

2014-04-29 @ 22:22:04
URL: http://louiisea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0