Snurrigt

Gårdagen gick i ett, tyckte inte jag hann mer än att sätta min fot på jobbet så hade hela arbetsdagen gått. Tanken var att det skulle ha blivit ett besök på gymmet på kvällen. Men ryggont satte stopp för planerna och istället fick det bli soffläge istället. 
 
Vart tidigt säng gång i går vilket resulterade i att jag kände mig pigg när klockan ringde i morse. Dock höll inte piggheten i sig. Varje gång jag reste mig från stolen på jobbet svart jag lite lätt snurrig i huvudet. 
 
Hoppades det skulle bli bättre efter frukost fikat samt att jag kunde sitta och vila lite då vi hade möte från 10-11.45. Den snurriga känslan avtog lite men istället fick jag en hemsk huvudvärk, kändes som jag hade en tung hjälm på huvudet. 
 
Alvedonen som jag petade i mig till frukosten hjälpte inte så efter möten så var det jag som fick kasta in handduken och åka hem. Somnade i soffan några timmar, mådde lite bättre när jag åkte iväg och hämtade sambon på jobbet. 
 
Blir en hemma dag i morrn så allt få räta ut sig då jag tror att snurrigheten jag kände i huvudet berodde på låg blodtryck. Man kan få det ibland när det är "fel" veckan i månaden. 

Ditt ord
Postat av: Nathalie

Det där känner jag igen, har haft det denna veckan också och även förra.
Sjukt jobbigt, måste ungefär äta å dricka hela tiden för att må bra ;o

2014-04-03 @ 13:48:42
URL: http://thefiftiesrockabilly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0