Back to reality

Nu har man varit tillbaka i verkligheten och jobbat två dagar, det känns helt okej. Har inga problem alls att komma upp morgonen och inga problem med att somna på nätterna heller haha. 
 
Har börjat jobba med en ny tandläkare och det går kanon. Hon är super go och trevlig. Dagarna går i ett, fattar inte vart dagen tar vägen ibland. Har även ändrat om lite i mitt schema, börjar samt slutar 15 min tidigare om dagarna vilket är kanon när sambon och jag ska börja samåka mera. 
 
Laddar upp inför ett pass på gymmet ikväll, tror jag ska ta och kötta lite ben/rumpa. Det är nog mitt favorit pass att köra, minst skoj tycker jag bröst/mage är. 
 
Kikar runt på ikea efter något fint lite sidobord att kunna lägga ipaden på när den inte används eller ska laddas. Hittar dock inget som direkt faller varken mig eller sambon i smaken. 
 
 

Ditt ord
Postat av: Nathalie

Ni får bygga ett eget sidobord ;)

Svar: haha ja det lutar nästan åt det :P
Maddiie

2014-08-12 @ 20:08:28
URL: http://thefiftiesrockabilly.blogg.se
Postat av: Emelie

Vad härligt att du trivs så bra på jobbet :D jag trivdes inte särskilt bra innan jag slutade på mitt jobb i juli, och det påverkar hela ens liv negativt.

2014-08-12 @ 21:52:50
URL: http://retroretroretro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0