Gäsp!

Snart kan vi bocka av denna dagen från arbetsveckan. Bara 2½ arbetsdage kvar till helg och bara 8½ arbetsdagar kvar innan det är dags för lite julledigt. 
 
Det ska bli så himla skönt med lite julledigt då jag har blivt sjukt trött på senaste. Men det har väl med att det är mörkt när man går upp på morgonen och så är det mörkt när man åker hem från jobbet.
 
Fast i dag så tittade solen fram, synd bara att man var tvungen att jobba. Hade varit mkt skönare att gå ut och ta en promenad och njuta av det fina vädret. 
 
Nu ikväll så har vi hämtat hem vårat löpband som vi köpte av sambons kollega. Så den tänkte jag inviga i morrn. Annars så har vi tittat på äntligen hemma och så har jag gjort egna rocky road som vart helt okej.
 
De flesta fick faktisk åka ner i frysen då jag försöker arbeta på att få tillbaka min karaktär när det kommer till sötsaker. Kunde faktisk stålsätta mig igår när de hade ställt fram godis igår. 
 
 
 

Ditt ord
Postat av: || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

Ja, nu är det snart jul! :)

2014-12-10 @ 14:52:29
URL: http://henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0