I like the way it burns

Ännu en dag på gymmet men i dag var det mindre folk där, skönt för det blir inte lika stimmigt miljö då. Fick bli armar och bröst i dag, ökade vikterna så det verkligen skulle ta.
 
Gillar verkligen den där brännande känslan i musklerna som kommer när man har kört slut på sig själv. Armarna darrade som tusan när jag skulle köra hem och det kändes i musklerna varje gång jag var tvungen att svänga på ratten. 
 
Sambon och jag var iväg och handlade lite saker vi behöver i matväg inför veckan, gjorde även ett stopp på hans jobb. Han har smitit iväg till garaget, själv har jag kört i gång en maskin tvätt och ska strax börja städa.
 
 
 

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0