Bästa starten på 2014

Första dagen på det nya året startades på bästa sätt med sovmorgon fram till kl 10. Åkte sen in till gymmet och brände av ett svettigt konditionspass. 
 
Handlade på vägen hem och när jag kom innanför dörren så hade min älskling precis fixat klar en god brunch till oss. Det vart kokta ägg, färskpressad morot/apelsin/blodapelsin juice samt rostat bröd med skagenröra till. 
 
Vi ska bara ta det lugnt resten av dagen, jag ska ladda upp inför i morrn då det är dags att svida på sig arbetskläderna igen. Men det blir en mjukstart då jag slutar redan vid lunch i morrn. 
 
Vårt nyårsfirande igår var lugnt, var hemma och käkade god mat samt tittade på film. Tittade på fyrverkerierna ifrån övervåningne innan vi kastade in handduken för lite sömn.
 
 

Ditt ord
Postat av: Rockaholicdoll

sv:ska absolut kolla in det :)

2014-01-01 @ 17:17:47
URL: http://nattstad.se/rockaholicdoll
Postat av: Emelie

Åh vad duktig du är! Ska också ta mig i kragen med träningen nu ;)

God fortsättning!

2014-01-01 @ 19:21:11
URL: http://retroretroretro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0