Mat mat mat

Åh i dag har jag äntligen lyckats äta någorlunda normal portioner med mat utan att vara rädd för att magen skulle vända sig ut och in.
 
Man märker verkligen hur mycket piggare man blir när man får i sig mat och speciellt varm mat. Fick lite energi så jag orkade raffsa ihop sängkläderna och ta mig ner till tvättstugan för att köra igång en maskin tvätt. 
 
Det är det mest ansträngande jag har orkat gjort sen i onsdagskväll då jag vart sjuk. Efter middagen så åkte jag in för att storhandla. Då sambon inte kände sig så kry så var mamma så snäll och följde med mig. 
 
Det är så mkt skönare om man är två när man ska storhandla för då kan ena börja packa ner varorna i kassar så man slipper känna stressen som man kan känna när man är själv.
 
Glor på lite teve och matar magen med lite mer mat så jag ska slippa vakna vrålhungrig mitt i natten som jag gjorde i dag. Blir hemma i morrn från jobbet för att vara på den säkra sidan över att kroppen/magen har börjat vänja sig vid att få mat i sig igen. 
 
Peppar peppar ta i trä så hoppas jag att det dröjer flera år innan jag åker på det här igen och blir så där apdålig. 

Ditt ord
Postat av: Henrik Olsson

Ja, med hoppas att du aldrig får det igen!!
Ha en fin dag!

2014-01-27 @ 04:47:02
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Emelie

Hoppas du mår ännu bättre idag och att du haft en bra dag! :)

2014-01-27 @ 16:25:43
URL: http://retroretroretro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0