Snowy saturday

Vaknade upp till snö i morse och det var ju inte precis så att vi jublade. Men vi drog på oss träningskläderna och åkte till gymmet. Sambon körde armar och själv vart det ben/rumpa, ska köra planken hemma senare ikväll. 
 
Efter en god frukost/lunch bestående av kokta ägg, färskpressad morot/apelsin juice och köttfärspirog var jag redo att ta tag i städningen. Städat toaletterna, dammsugit, bytt sängkläder och nu jobbar tvättmaskinen för fullt. 
 
Jag ska strax skriva en shoppinglista på allt vi behöver ha hem från affären då vi ska åka och handla ikväll. Annars så tänker jag bara ta dte lugnt och bara va. 
 
I går efter jobbet så var jag hem till mina föräldrar och firade min far som fyllde år i torsdags. De hade lagat piroger så de var så snälla och skickade med mig 6 st hem. 
 
Shoppade även lite på hm igår och jag har märkt att jag börjar bli en "rosa" människa, jag som aldrig rikigt har gillat den färgen. Åtminstonde inte på mig själv men det börjar ändra sig så smått. 
 
Flaskor - gymgrossisten Smink & skärp - HM Halsband från Rockastellaa 
Som sagt jag har blivit lite rosa utav mig 

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0