Bra början

I går vid lunch började min efter längtade semester på 3 veckor. Jag började den med att hämta upp min mor så åkte vi ut till björkvik till ett ställe med självplock av jordgubbar. 
 
Det var perfekt väder för att plocka jordgubbar då det större delen av tiden var molnigt men ända vart vi skapligt svettiga. När vi hade plockat ca 6,8 liter kände vi att det räckte och åkte hem.
 
Bakade en go rulltårta med tjock vanilkräm och hackade jordgubbar som fyllning, mumms. Den gick hem hos mina föräldrar.
 
Startade denna lördag med en 75 min ansiktsbehandling på hudvårdsguiden här i stan. Så jäkla skönt, hon färgade även bryn och fransar på mig. Vart jätte nöjd med ögonbrynen så dit kommer jag gå fler gånger för att få de färgade.
 
Jag valde dock att inte köpa några hudvårdsprodukter där då min plånbok inte klarar av de dyra priserna. Istället shoppade jag loss lite produkter till ansiktet inne på apoteket. 
 
Det här var en jäkla bra start på min semester, om två veckor vankas det ett besök hos kiropraktorn för att fixa till nacke och axlar.
 
 
 
 

Ditt ord
Postat av: Anna Katana

Skönt med ansiktsbehandling, låter verkligen som den perfekta starten på semestern :D

2014-07-21 @ 11:39:41
URL: http://annakatana.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0