Woho snart helg!

Det har varit full fart hela veckan och vilken sommar värme vi har fått. Jag hoppas verkligen den håller i sig i flera veckor så jag kan ligga och lapa sol när jag går på semester. 
 
I morrn är det äntligen fredag och vid halv 1 tar jag helg. Startar min helg med ett välbehövlig besök hos min frissa som ska toppa mitt hår. 
 
Har inga direkta planer för helgen förutom att vi ska till tippen på lördag och så blir det ju självklart några besök på gymmet. På tal om gymmet så var jag där nu i kväll och tränade ben/rumpa. Jag hoppas på grym träningsvärk i morrn då jag lassade på lite extra vikter idag.
 
 
käkade en stoor mjukglass i onsdags, så gott
 
 
 

Ditt ord
Postat av: || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

En annan hoppas på ett mildare väder :P

2014-07-11 @ 10:32:11
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Emelie

Vad duktig du är med träningen! :D

2014-07-14 @ 18:18:53
URL: http://retroretroretro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0