Åh äntligen klar!

Vi kände inte för att träna i dag så det fick bli sovmorgon i stället. Efter frukost begav vi oss in till stan, jag kollade i lite affärer medans sambon fixade en sak på jobbet.
 
Tog svängen förbi svärföräldarna när vi åkte hem, snackade lite skit på verandan. Lånade en slipmaskin då jag ska måla om ena bänken ute på altan. 
 
När vi kom hem så fortsatte jag med att rensa ogräs vid plattorna. Vart äntligen klar, så jävla skönt! Sambon klippte kantgräsen och sprayade på ogräsättika på ogräsen så nu hoppas vi att det dör. 
 
Nu ikväll så har jag fägrat håret så äntligen är den fula utväxten borta. Sambon var så snäll och hjälpte vi att kladda på färg i bakhuvudet så det skulle bli bra. Har nog värdens underbaraste karl som ställer upp och gör det utan behöver övertala och tjata på honom. 
 
Snart dags för zombies, stackars stackars mina nerever men the walking dead är ju så bra. Han som spelar daryl går ju inte av för hackor.
 
Åh här kommer bilden på rötterna som sambon fick bort i går från busken vi klippte ner.
 
 

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0