Fantastisk underbar familj!

Helgen passerade fort lika så första arbetsdagen på den här veckan. Hoppas resten av veckan fortsätter i samma anda. 
 
Kikade runt vad det skulle kosta att hyra ett lastväxlarflak för att transportera bort alla grenar från granarna vi fällde. Det kostade en slant som vi kände att vi inte direkt ville slänga ut så vi började planera för hur många vändor vi skulle behöva köra med skåpbilen. 
 
Men jag har en kanon familj på sambons sida då hans brors ena kompis kör lastbil så han skulle låna den en helg så han kan hjälpa oss köra iväg skiten. Sen så har svärmor varit upp 2 dagar i rad och hjälpt oss flytta och sammla ihop allt ris så allt inte ligger utspritt över hela tomten. 
 
När vi var hemma hos mina föräldrar igår som frågade min mor hur många semsterdagar jag hade kvar. För hon ville nämligen åka till turkiet och mina far tycker det är en aningen för varmt där. Kände att jag inte riktigt hade råda med en utlandsresa men fantastiska som mina föräldrar är så bjuder de mig på resan.
 
Så i september så kommer jag ligga på stranden i alanya, njuta av sol och värme med min mor. Sambon avböjde att följa med då han som min far inte direkt är någon fantast utav värmen där.
 
Jag har sådan fantastisk underbar familj som hjälper oss på så många sätt och vis! Ni är verkligen guld värda!
 
 
 
 
 
 

Ditt ord
Postat av: Emma

Härligt. :D

2014-06-17 @ 07:27:33
URL: http://eembla.blogg.se
Postat av: Miss Baby Peaches

Vad härligt med utlandsresa!

Svar: ja det ska bli super härligt :)
Maddiie

2014-06-17 @ 20:23:24
URL: http://babypeaches.blogg.se/
Postat av: Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Men vad underbart med en resa:)

2014-06-18 @ 09:34:03
URL: http://sessie.se
Postat av: Emelie

Härligt! :D Jag drar till Alanya i slutet av juli, var där typ samma tid förra året och det var riktigt varmt men det är det värt! :)

2014-06-18 @ 10:40:48
URL: http://retroretroretro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0