Helt slut

Var en lugn dag på jobbet i går, satt mest framför datorn och skickade ut kallelser. Efter som jag satt stilla så mkt så vart mina händer iskalla och stela. 
 
Efter middagen vart det tvättstugan sen drog jag iväg till gymmet och cyklade 1 mil på spinningcykeln. Fixade faktisk milen på 31,22 min vilket jag är super nöjd med.
 
I dag har det varit ett litet högre tempo på jobbet men det är bara kul. Det har varit blandad kompott idag med lagning, undersökning och några extraktioner av tänder.
 
Nu ikväll har vi börjat flytta på högen med grenar och ris från granarna. Har även klippt ner det i mindre bitar, har bara hunnit med 1/3 utav högen. Usch jag blir helt slut bara jag tänker på det men jäklar vad skönt det kommer kännas när vi är klara och fått bort allt. 
 
Åh på tisdag efter jobbet är vi ett litet gäng som ska iväg och rida turridning på islandshästar. Det ska bli sjukt kul, har inte ridit sen jag var 16 år. 
 
 
 
 
 
 

Ditt ord
Postat av: Johannas Retro & Rockabilly

Du är duktig du gumman! Har själv inte vart på gymmet på typ 2 mån :(
Kram på dig och ha en bra midsommar!

2014-06-19 @ 09:08:32
URL: http://johannasretro.com
Postat av: Louise

Åh, skoj att ni ska rida! Islandshästar är dom mysigaste hästarna som finns :D

Svar: Det ska bli super kul :) Skulle jag någon gång få för mig att köpa en häst kommer dte lätt att bli en islandshäst då.
Maddiie

2014-06-19 @ 21:08:15
URL: http://louiisea.blogg.se
Postat av: Rockaholicdoll

ååååhh mysigt! :D

2014-06-23 @ 12:19:46
URL: http://rockaholicdoll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0