Tjoho!

Här inne har det varit tyst i några dagar men jag har inte riktigt haft ork att skriva. 
 
I torsdags slutade jag vid lunch så jag drog till norrköping då jag hade en tatueringstid. Roger fick det stora nöjet att plåga mig då jag skulle tatuera insidan av överarmen. Linjerna gjorde inte så ont men skuggningen kändes lite mer, 2 timmar tog alltihopa. 
 
De sista 30 min var rätt så plågsamma men jäklar vad nöjd jag vart med resultatet. Bild kommer så fort svullnaden har gått ner. Min triceps ser ut att va i klass med typ arnold schwarzenegger haha. 
 
Midsommar har varit lugn, vi har varit hemma hos våra föräldrar ovh ätit mat på varsit håll. Sen har vi grillat och gottat oss med lite onyttigheter. 
 
I dag drog vi iväg till gymmet och körde ett pass. Har målat sista lagret med färg på bänken och karln är i garaget. Ska strax ta mig ner till tvättstugan och ta hand om tvättberget som väntar på mig.

Ditt ord
Postat av: Henrik Olsson

Åh, insidan av överarmen låter smärtsamt!!

Svar: Det kändes en del men vill man va fin får man lida pin :P
Maddiie

2014-06-21 @ 15:38:02
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Emelie

Ja insidan av överarmen är inte det skönaste, kommer aldrig göra det på andra armen, haha!

2014-06-21 @ 22:22:30
URL: http://retroretroretro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0