Förberedelser

I går var det kanonväder ute och jag slutade redan vid lunch. Fixade alla ärenden jag hade på min checklista sen vart det en och få i sig lite lunch. 
 
Bytte om till träningskläder och tog en skön pw på 40 min i det fina vädret. Gick förbi en en liten gård i skogen med hästar. Och lukten av just skog/häst fick mig att sakna det hästliv jag hade när jag var yngre. 
 
Synd att man inte direkt har varken tiden eller pengarna till att börja rida igen men man ska aldrig säga aldrig. Vem vet kanske tar upp det om 10 år eller så. 
 
I dag har vi jobbat och skratta om vartannat jag och min tandläkare. Det mesta har gått som en dans, den ena lilla törnen var väl att en utav behandlingsstolarna gick sönder (inte våran). Tur att vi har extra rum sam bra tekninke som kommer så fort de bara kan. 
 
Sambon lagade en fantastisk god biffcurry gryta med ris, tur att man tränar för annars skulle jag rulla fram utav hans goda mat. Har förberet inför i morgon  då jag åker iväg till e-tuna med jobbet på konferens. Det blir föreläsningar hela dagen sen blir det middag med lite fest på kvällen och sova på hotell.
 
Har packat väskan med saker jag behöver ha med mig, en utav alla mina fina klänningar ska få följa med och lufta sig. Lockade håret förut och nu håller jag på att måla naglarna. 
 
 
 
 
 

Ditt ord
Postat av: MissC

Önskar också att jag hade möjlighet att börja rida igen. Har en låda med hästprylar nere i källaren jag fortfarande vägrar slänga ca 6år senare XD

Svar: jag har också en sådan låda, den står dock hemma hos mina föräldrar och den har stått i förrådet i typ 11 år xD
Maddiie

2014-03-15 @ 20:39:19
URL: http://misscdesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0