Hej och hå!

Den här dagen har gått i ett rasande tempo men jag har även hunnit med en hel del också. Drog direkt till gymmet efter att jag slutade vid lunch i dag. 
 
Fick bli konditionsträning med med intervaller på löpbandet följt av en ordentlig streching av hela kroppen. Stannade till nere på stan ihop om att hitta en lite pall till skapligt pris med där gick jag bet. Köpte en macka på subway då magen skrek efter mat. 
 
Handlade mat påvägen hem och sen attackerade jag den sista pallen med pellets som stod ute i carporten. 45 min och 52 pelletssäckar senare var jag helt slut men nu så är alla säckarna nere i pannrummet. 
 
Fixade ihop en lasagne till middag och medans den stod i ugnen så tog jag en powernap på köksgolvet. Middagen var klar lagom som sambon kom hem. 
 
Kvällen har hittills varit lugn, tagit en dusch, druckit teé och läst en skvallerblaska. Ska glo på lite teve och mysa med min älskling innan det är sovdags. I morrn så är det äntligen fredag och helg.
 
 

Ditt ord
Postat av: Betty Bones

Här är min nya blogg! :)

Svar: Tack :)
Maddiie

2014-03-28 @ 20:22:17
URL: http://www.nattstad.se/bettybones

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0