Is it spring?

Det var ljust när vi klev upp i morse och för första gången denna veckan så var jag pigg. Humöret vart ännu bättre när jag upptäckte att de hade soppat bort gruset på några gator.
 
Undra om man ska tolka det som ett tecken på att våren är på väg. Det känndes konstig med samtidigt skönt att kunna gå på trottoaren utan att trampa på en massa små grus.
 
Har varit en helt vanlig arbetsdage med en hel del lagningar, undersökningar samt att vi extraherade (tog bort) 3 tänder. 
 
Sambon och jag lagade till en svin god middag bestående av lövbiffar som vi fyllde med smör/rödlök/persilja/vitlök och till det vart det klyftpotatis med beasås till. Jävlar i havet vad gott det vart, nästan så jag redan längtar till lunchen i morrn. 
 
Väntar nu på att tvättmaskinen ska bli klar så jag kan hänga upp tvätten, sen lutar det emot att krypa ner i sängen tidigt.
 
 
 
 

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0