Emergency

I dag fick jag jobba med klinikens akut tandläkare då hans sköterska är iväg på semester. Med turen på min sida så hade vi en relativt lugn arbetsdag. 
 
Påvägen hem så fixade jag tågbiljetter då jag ska på kurs i eskilstuna i morrn. Bilen pep efter soppa så för at hålla den nöjd vart det till att tanka.
 
Sista stoppet påvägen hem var för att hämta ut ett paket innan jag kom hem till en färdiglagad middag. Paketet innehöll bl. a. en fin kopp med texten You´re a real hero som jag köpte till sambon för att i mina ögon är han min hjälte. 
 
Efter att ha laddat en stund i soffan åkte jag iväg till gymmet där jag tränade armar/bröst i dag. Armarna var som spagetti när jag lämnade gymmet. 
 
Svängde förbi burger king för att köpa en hambrugare till min sambon som har varit hemma med feber i dag. Själv har jag tryckt i mig kvarg med lite kiwi till. 
 
 

Ditt ord
Postat av: malin

vilken härlig mugg :) hoppas träningslusten kom fram tillslut.. själv så hoppade jag träningen idag då kroppen behövde lite vila.

2014-05-08 @ 20:39:14
URL: http://fitnessmallan.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0