En huvudvärk mindre

Mördade mina ben på gymmet i morse sen fixade sambon och jag en smarrig frukost. Var in till stan och handlade sen har vi hållt på i trädgården. 
 
Svärmor var förbi och tog med sig det lilla hängande trädet som vi inte ville ha kvar. Hon var så snäll och hjälpte oss att riva upp lite buskar också. 
 
Hade en kille ute som kollade vad det skulle kosta att ta ner granarna, han skulle återkomma med ett pris (bådar inte gott). Hann slöa framför teven en stund sen ringde en kille som jag hade fått tips om av min sambos moster som eventuellt skulle kunna ta ner våra granar.
 
Han kom ut, tittade på träden och sa ett pris mellan tummen och pekfingret. Kaboom han ringa framöver så ska vi boka in när de ska komma ut och fimpa träden. Så nu är det en huvudvärk mindre att oroa sig över, änn skönar blir det sen när de är nere.
 
 
 
 
 
 

Ditt ord
Postat av: Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Men vad skönt att trädproblemet kommer lösa sig:)

Svar: ja det är det verkligen, känns som en sten har lyfts från mina axlar :)
Maddiie

2014-05-05 @ 15:23:27
URL: http://sessie.se
Postat av: Henrik Olsson

Jag skulle också behöva mörda mina ben!!

2014-05-05 @ 18:04:03
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0