Kursen

I går åkte jag och min tandläkare till Eskilstuna för kurs inom pedodonti på Mälarsjukhuset. Pedodonti är barn-och ungdomstandvård för de som bl.a. är tandvårdsrädda och har speciella behov. 
 
Det var en väldigt intressant och lärorikdag där vi fick följa de i deras arbete och träffa patienter. Jag var helt slut i huvudet när jag kom hem på kvällen, somnade till och men en stund på tågen hem. 
 
Slutade ju vid lunch i dag och det vart en sväng till gymmet. Blev lite konditions träning då jag inte kände att jag hade rätt fokus för att träna ben, vill ju inte riskera att skada mig. 
 
Väl hemma kröp jag ner i soffan brevid sambon och lyssnade på lite musik innan det var dags att fixa middag. Kolla på vetrinärerna och surfar på nätet. 
 
Äntligen fredag i morrn, så skönt! Men veckan har faktiskt gått fort bara vädret som dragit ner humöret lite. 

Ditt ord
Postat av: malin

Tack :D känns riktigt kul... skojigt med kurs och riktigt bra att de har kurser via jobbet sådär.

2014-05-08 @ 21:31:42
URL: http://fitnessmallan.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0