Racerfart

Arbetsdagen den har verkligen gått i racerfart men det är skönt med lite tempo, speciellt när det kommer till måndagar. De och tisdagar kan vara riktigt sega just för att helgen känns så långt bort. 
 
Vi slängde ihop en lasange till middag, vart dock inte lika bra som sist men den var ätbar och mättade magen. Medans det stog i ugnen och skötte sig själv passade jag på att ta mig ner i tvättstugan och vika tvätt samt köra igång en maskin. 
 
Har spenderat kvällen i soffan men fick ett ryck och tränade lite här hemma. Blev att träna bål/magen som jag är sämst på att träna. Måste verkligen bli bättre på det. 
 
Sambon klickade hem lite saker från gymgrossisten f örutså jag bad honom klicka hem ett gummiband åt mig. Ett perfekt träningsredskap som man kan träna större delen av kroppen med. 
 
 

Ditt ord
Postat av: Anna Katana

Jag har också blivit för lat med träningen nu. Man har perioder känns det som.

sv: Tack (:

2014-05-06 @ 15:20:33
URL: http://annakatana.devote.se
Postat av: malin

haha eller hur.. det är bland det värsta jag vet att ståo slita i brallerna för att de smiter iväg :P jag kan tror dig att det är mycket att göra men de får ju ta sin tid med :)

2014-05-06 @ 16:48:10
URL: http://fitnessmallan.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0