Första advent

Vaknade med täppt näsa och lite ont i halsen så det fick blir sovmorgon i morse. Åkte till affären efter frukost för att handla det vi behöver inför veckan samt lite saker till det vi skulle baka idag. 
 
Första advent i dag så sambon och jag bakade lussekatter som var saftiga och goda. Sen provade jag att göra wienernougat både med och utan smak av apelsin och de fick tummen upp utav mig. Får se vad sambon tycker om de sen. 
 
Har hunnit passera duschen och sitter i skrivande stund med en färgbomb i huvdet för att ge lite liv till mitt röda hår.
 
Det ska strax börjas med middagen som i dag blir portergryta med potais och sås, nom nom. Ska även julpynta lite mer. Sen får det bli soffläge men en bok, nypressad juice och en stor kopp teé. 
 
 
 
 
 

Ditt ord
Postat av: Sara

Så gott med adventsfika!

2014-12-01 @ 20:23:22
URL: http://saralundins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0