Gäsp

Sitter i soffan och försöker titta på äntligen hemma men det är en utmaning då ögonlocken känns som bly.

Det har varit full fart på jobbet. Tisdagar brukar ju vara veckans träligaste dag, iallafall enligt mig. Så sambon och jag livade upp denna dag med att åka bonneville till jobbet.

Att åka jänkare till jobbet i slutet av november är fan mig inte fy skam.

Annars så fick jag massage på jobbet, det var behövligt. Har förbaskat ont i ryggslutet på vänster sida. Stretcha och ta det lugnt var tipsen jag fick. Så det är precis vad jag ska göra nu.

Ditt ord
Postat av: Sara

Skönt att åka jänk, är det lite snö hos dig? :)

Svar: Helt underbart :) Nej det har inte kommit någon snö än, hoppas dock att det kommer ett litet lager snart.
Maddiie

2014-11-26 @ 08:17:02
URL: http://saralundins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0