Jävla torsdag!

Dagen har knappt börjat med jävlas redan med mig.

Pannan hade fått för sig att stanna, inte hela värden. Bara gå ner och sätta igång den men i dag skulle den naturligtvis krångla.

Blir kanske att åka hem senare från jobbet då min andra hälften skulle skruva med något. Inte precis det jag ville höra så här på morgonkvisten.

Och som grädde på moset är det mest bara tungrodda behandlingar idag. Blir ju inte förvånad ifall vi kommer jobba över lunchen.

Bitter jag, nej inte alls.

Ditt ord
Postat av: Johannas Rockabilly

Hoppas dagen slutade bra iallafall gumman! Kram på dig

Svar: tack det gjorde den och dagen i dag vägde upp för gårdagen :) kram
Maddiie

2014-11-13 @ 22:45:54
URL: http://www.johannasrockabilly.com
Postat av: Julia Müller-Sandvik

Hoppas att dagens motgångar vänder snart :)

Svar: Tack, i dag var det en mkt bättre dag :)
Maddiie

2014-11-14 @ 11:39:37
URL: http://lorissalovebomb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0