Klockrent!

Annika Leone:s blogginlägg,(klicka på länken för att läsa inlägget.) helt jävla klockrent! Sluta upp med denna jävla hetsfråga. 

Ditt ord
Postat av: Rockaholicdoll Madness

Håller med dig,läste också inlägget.Jag fattar inte varför folk tycker att sådant ska vara så viktigt.En del väljer ju att inte skaffa barn,en del kan inte få,en del är inte redo ännu.Förstår inte denna hets alls.Jag själv skulle inte ens komma på idén att skaffa egna barn och min familj har respekterat det.Det är samhället det är fel på som inte kan acceptera att för en del är denna fråga känslig medan andra inte bryr sig.Tycker det är bra att hon tar upp det!

Svar: Håller helt med dig. Det sätter en sådan onödigt stor press på folk som försöker skaffa barn eller för de som måste förklara sig varför de inte vill ha barn. Alla är vi olika och vill olika saker i livet men det får tydligen inte gälla när det kommer till barnfråga. Och sen det här att bara för att man har fått ett barn så måste man tydligen vilja ha ett till för det är ju så himla bra. Jag vet faktisk inte ifall jag vill ha två barn, känner för tillfället att jag bara vill ha ett men det är typ tabu att säga.
Maddiie

2014-11-16 @ 12:42:08
URL: http://rockaholicdoll.com
Postat av: Jenny Nilsson

Fantastiskt bra skrivet!

2014-11-18 @ 08:58:48
URL: http://nilssonjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0