Utmaning

1. Vilka roliga utflykter och resor har du gjort i år?
Under semestern så åkte sambon och jag iväg till smultronstället där det självklar vart glass. Vi provade även på att äta galetter. Spenderade många dagar i stjärnhov där vi sola, badade och grillade. Sen i september åkte jag til turkiet med min mor. Gjorde en utflykt med jobbet till kolmården där vi fick gå in och hälsa på vissa djur. 
 
 
 
2. Vad är det mest romantiska som har hänt dig under 2014?
Hittade en jätte söt och romantisk lapp i min resväska när jag var i turkiet som min sambo hade skrivit till mig.
 
3. Vilket är ditt bästa minne från sommaren 2014?
När sambon och jag fick hämta ut våra sprillans nya bil från bilfirman.
 
 
 
4. Hur firade du din födelsedag? (Och om du inte har hunnit fylla år - hur har du tänkt fira den?)
 Hämtade ut våran nya bil, käkade hamburgare hemma hos mina föräldrar och fick jätte fina födelsedagspresenter.
 
5. Vad har du för planer nu till jul och nyår?
Julafton firas med sambons familj, juldagen firar vi hemma hos mina föräldrar. Har inga planer för nyårsafton men det ser ut att bli lugnt. Känner jag mig rätt så kommer jag nog hänga på gymmet både på julafton/nyårsafton för att träna ^^
 
Jag utmanar alla som vill göra denna utmaning. Ifall ni gör den så lämna en kommentar så jag kan läsa vad ni har skrivit :)

Ditt ord
Postat av: Doris

Låter som att du har haft en grymt år hittills! Kul att du hakade på utmaningen ^^

2014-11-23 @ 13:54:39
URL: http://pilsnerdoris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0