Så var det äntligen fredag!

Veckan har traskat på i skaplig takt även fast jag har varit sjukt trött.

Har inte spelar någon roll att man kommit i säng tidigt och sovit gott under natten. Tror det är det här höstvädret med mörker och regn som har påverkat än.

Listan med saker att göra har byggts på men jag börjar sakta med säkert beta av den.

Det gäller bara att få rutin och arslet ur vagnen så blir det bra.

Ikväll blir det middag på Harrys för mig och sambon. Skönt att lyxa till det ibland med sånt då vi inte är några personer som slösar pengar på varken alkohol eller ute kvällar på krogen.

Ditt ord
Postat av: Emma

Ja fy fasen va gött att ta helg nu! Det har jag längtat efter länge. :)
Ha så mysigt ikväll! :)

2014-10-10 @ 16:27:41
URL: http://eembla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0