Gjort min medborgerliga plikt

Ja i dag så vart det dags att rösta, både sambon och jag har varit iväg och gjort våran medborgerliga plikt. Jag hoppas att du också har gjort det, spelar ingen roll hur du väljer att rösta bara man gör det. 
 
Annars så har dagen vigts åt att att städa och få ordning på röran i mitt dressingroom. Byrån som jag skruvade ihop igår står nu på sin plats full med saker. Tror det kommer bli kanon bra när allt är klart. 
 
Det har dammsugits, toaletterna är städade och allt är iordningplockat. Så nu luktar det fräsch och rent utav grumme grönsåpa i huset.
 
Har varit över hos mina svärföräldrar på en fika och nu har jag plaserat rumpan i soffan. 
 
 
 

Ditt ord
Postat av: || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

Japp, det är alltid viktigt att rösta! :)

2014-09-16 @ 20:07:32
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0