Så var det roliga slut

I morse vid 3 tiden landade min mor och jag på norrköpings flygplats. När vi åkte från turkiet i går så spöregnade och åskade det men flygturen gick bra. 
 
Halv 5 i morse klev jag innanför dörren här hemma och kunde krya ner i sängen tätt in till min underbara karl. Vi låg och myste en stund innan vi somnade. 
 
Klev upp vid 9 i morse för att inte förstöra dyngsrytmen efter som det är dags att börja jobba i morrn. Har betalat en massa räkningar, skrivit matlista för 1 månad och storhandlat i dag, Välkommen tillbaka till vardagen. 
 
Sambon bjöd på lunch på sultans sen har vi fixat lite i mitt dressingroom, skurvat upp en hylla i köket samt hängt i garaget. Storhandlade nu ikväll och så fick det bli burger king till middag. 
 
Ska slösurfa en stund innan det blir sängen för min del. Lägger upp lite bilder från semester under veckan som kommer.
 
 
Det börjar ta form, skohyllan har min fina karl snickrat ihop.

Ditt ord
Postat av: malin

Härligt att du haft en bra semester :) bilderna du lagt upp såg inte alls fel ut :) skulle inte tacka nej till lite extra ledighet.. man känner direkt skillnad på kroppen nu när kylan och mörkret börjat tränga sig på :(

Svar: ja man blir verkligen tröttare och stel i kroppen när mörkret och kyla kommer :(
Maddiie

2014-10-02 @ 15:22:04
URL: http://rockabillyfitness.blogspot.se/
Postat av: || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

Borta bra, men hemma bäst! :)

2014-10-05 @ 18:24:40
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0