Sand mellan tårna

Det är 3:e dagen här nere i turkiet och jag njuter för fullt.

Soligt med runt 31 grader varmt och havet är ljummet. Kan inte bli så mkt bättre eller jo jag saknar min andra hälften som är hemma i Sverige.

Hittills så har min mor och jag varit på turkiskt bad (hamam) där de skrubbar än ren. Sen vart det ansiktsmask och så avslutades det med massage.

Man fick babyleen hud och vilken jämn solbränna man får sen.

I går var vi till frissan och fixade ögonbrynen. Hon formade till mina med tråd och sen färgade hon de. Älskar resultatet så när jag kommer hem sen så måste jag leta upp någon som plockar ögonbryn med tråd.

Nej nu ska jag ner till stranden för att bättra på solbrännan.



Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0