Skriva en rad eller två

Det är glest mellan inläggen här men har inte haft någon större motivation till att skriva här varje dag. 
 
Helgen som var tog vi det bara lungt, vart ett besök på gymmet annars gjorde vi inget speciellt. Kan nog påstå att det var den lugnaste helgen vi hade på bra länge. 
 
I går gick vi in i september månad och jag hoppas verkligen att värmen kommer tillbaka lite så vi får en fin höst så inte vintern blir så lång. Men oandra sidan så förlänger jag ju sommaren lite genom att åka till turkiet snart, bara 18 dagar kvar. 
 
Det flyter på bra på jobbet, vi har fullt upp att göra på dagarna. Riktigt skönt för det gör att dagarna går fort, synd bara att helgerna går lika fort. 
 
Har varit iväg och tränan nu i kväll, fick bli mage/rygg och som avslutning lite intervall på löpbandet. Tänkte att jag skulle försöka få in lite mer konditionsträning. 
 
Slänger upp två bilder från igår när jag följde med sambon till garaget för att lämna av saker till pärlan som snart börjar bli klar.
 
 
 

Ditt ord
Postat av: S

Vad lyssnar du på för musik. (Vilken random fråga 😄)

2014-09-03 @ 22:07:37
URL: http://lifeofabandwife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0