Helgen

Söndag kväll och denna helg som så många andra har flugit fram men lite har vi hunnit med att göra. 
 
I lördags tog vi en sväng på stan för att leta efter en kostym till sambon. Vi hittade några potentiella kostymer men det bli en sväng till factory outlet senare i veckan för att kolla deras utbud. Sambon hittade en super fin gubbkeps som han slog till på, själv hittade jag lite små saker på hm som fick följa med hem.
 
Bakade fröknäck på kvällen annars så tog vi det lugnt i soffan och tittade på teve. Vi hade planer på att åka till gymmet men det var sådant skit väder ute så vi bestämde att det fick bli vila istället.
 
I dag har jag bakat semmelflätor, en med mandelmassa och den andra med vaniljkräm. Fick tummen upp på semlorna av både svärföräldrarna, sambon och mina föräldrar. 
 
Tog en pw på löpbandet förut, 4,5 km vart det så det kändes bra. Har även hakat på 28 days- plank challenge som håller på hela februari. Dessutom kör jag på 100 dagar utan godis som håller på från 5 januari till 15 april. 
 
 
 

Ditt ord
Postat av: Sara

Är fröknäck ett knäckebröd? :) Kul idé att göra semlor i flätform!

Svar: japp det är som ett knäckebröd fast med bara en massa frön samt majsmjöl. Kan lägga upp recept på det på bloggen :) Ja det blir lite roligare och så kan man välja hur stor eller liten bit man vill ha :D
Maddiie

2015-02-02 @ 14:36:56
URL: http://saralundins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0